Zwroty i wymiany
Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?
Nie jesteś zadowolony z produktu? A może jest uszkodzony? To irytujące. Obiecujemy, że coś z tym zrobimy. W końcu możesz czegoś od nas oczekiwać. Chcielibyśmy powiedzieć Ci dokładnie, co to jest.
Kto pokrywa koszty wysyłki?
Czy Twój produkt jest uszkodzony lub otrzymałeś niewłaściwy produkt? Jeśli tak, oczywiście zwrócimy koszty przesyłki zwrotnej. We wszystkich innych przypadkach koszty wysyłki pokrywa użytkownik. Zwracamy 100% kosztów poniesionych w związku ze zwrotem wadliwego lub nieprawidłowo dostarczonego produktu. Nie jesteś zadowolony ze swojego produktu lub przez pomyłkę zamówiłeś niewłaściwy produkt? W takim przypadku sam ponosisz koszty wysyłki. Jeśli zamówiłeś u nas produkt na podstawie nieprawidłowych informacji na naszej stronie, jest to oczywiście nasza wina. W takim przypadku również zwrócimy koszty wysyłki związane ze zwrotem produktu. Jeśli jako konsument skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, będziesz odpowiedzialny co najwyżej za koszty przesyłki zwrotnej.
Procedura zwrotu
Aby zapewnić sprawną wysyłkę i przetwarzanie zwrotów, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:
- Aby zwrot produktu przebiegł sprawnie, możesz powiadomić nas e-mailem, jeśli szukasz innego produktu lub prawidłowego produktu;
- MOŻESZ wypełnić formularz zwrotu (formularz odstąpienia od umowy), który można pobrać tutaj;
- Wskaż, które produkty i ile sztuk chcesz zwrócić;
- Dołącz ten formularz do pudełka;
- Wyślij przesyłkę w dobrym opakowaniu ochronnym, na przykład w opakowaniu otrzymanym od Waterfilterexpert.nl. Zachowaj pokwitowanie, które otrzymasz w punkcie dostawy, do czasu przetworzenia przez nas zwrotu;
- Punktem dostawy w Holandii jest urząd pocztowy lub punkt usługowy PostNL.
Uwaga: paczka zwrotna powinna być zawsze wysyłana jako paczka pocztowa. Nie możemy otrzymać paczki zwrotnej przez skrzynkę na listy.
Czym jest prawo do odstąpienia od umowy i jak z niego skorzystać?
Prawo do odstąpienia od umowy oznacza prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Konsument może rozwiązać umowę dotyczącą zakupu produktu w ciągu 30-dniowego okresu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Przedsiębiorca może zapytać konsumenta o powód odstąpienia od umowy, ale nie może zobowiązać konsumenta do podania powodów. Po powiadomieniu w ciągu 30 dni nadal masz 14 dni na zwrot zamówienia. Zwrócimy kwotę na konto użytkownika w ciągu 14 dni.
- Wspomniany okres odstąpienia od umowy rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub osobę trzecią wyznaczoną wcześniej przez konsumenta, która nie jest przewoźnikiem, lub:
- jeżeli konsument zamówił kilka produktów w tej samej kolejności: w dniu, w którym konsument lub osoba trzecia wyznaczona przez konsumenta otrzymała ostatni produkt. Przedsiębiorca może, pod warunkiem, że wyraźnie poinformował o tym konsumenta przed złożeniem zamówienia, odrzucić zamówienie obejmujące wiele produktów o różnych terminach dostawy;
- Jeżeli dostawa produktu składa się z kilku przesyłek lub części: dzień, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia otrzymała ostatnią przesyłkę lub część.