zamawianie i dostawa
Jak złożyć zamówienie?
Zamawianie w Waterfilterexpert.nl jest łatwe po zalogowaniu się na swoje konto i wykonaniu poniższych kroków. Nie masz jeszcze konta? Najpierw utwórz je, logując się/rejestrując. Możliwe jest również zamówienie bez konta.
Krok 1. Umieść swoje produkty w koszyku;
Krok 2. Po zakończeniu zakupów sprawdź zamówienie;
Krok 3. następnie przejdź do realizacji zamówienia;
Krok 4. Sprawdź swoje dane osobowe i w razie potrzeby zmień adres dostawy;
Krok 5. gdy wszystkie dane są poprawne, kliknij zapłać;
Krok 6. Wybierz sposób płatności i kliknij przycisk Złóż zamówienie;
Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Jeśli zamówienie zostało złożone przed godziną 17:00 w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku), a płatność została otrzymana, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia*. Zamówienia złożone i opłacone w weekend zostaną wysłane w poniedziałek. Zawsze otrzymasz potwierdzenie, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane. W tym ostatnim e-mailu znajdziesz również kod Track & Trace od PostNL, dzięki czemu możesz samodzielnie sprawdzić, kiedy otrzymasz zamówienie. Może się zdarzyć, że zamówienie zmieści się w skrzynce na listy i dlatego nie jest paczką pocztową, w takim przypadku otrzymasz również kod Track & Trace.
Jakie są koszty wysyłki?
W przypadku zamówień o wartości powyżej 40 € nie ponosisz żadnych kosztów wysyłki! Jeśli kwota zamówienia jest niższa niż 40 €, pobieramy opłatę w wysokości 5,95 € za koszty wysyłki. Dotyczy to zamówień z Holandii, Belgii lub Niemiec. Jeśli więc zamówisz u nas więcej niż 40 €, my zajmiemy się wysyłką. To jest usługa Waterfilterexpert.nl!
Czy mogę jeszcze zmienić moje zamówienie?
Złożyłeś zamówienie, ale później okazało się, że potrzebujesz innego produktu lub chcesz coś dodać do zamówienia? W większości przypadków nie stanowi to problemu.
Oczywiście możemy zmienić zamówienie tylko wtedy, gdy nie zostało ono jeszcze wysłane. Czy Twoje zamówienie ma status "oczekujące"? W takim przypadku możemy z łatwością zmienić zamówienie. Skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta telefonicznie lub wyślij zgłoszenie (poza godzinami pracy) za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Czy Twoje zamówienie osiągnęło status "wysłane lub zrealizowane"? W takim razie zamówienie zostało już wysłane i niestety nie ma już możliwości jego zmiany. Oczywiście możesz szybko i łatwo wymienić lub zwrócić swoje zamówienie.