Menu
Menu
Koszyk

Obsługa reklamacji

Jest to oczywiście irytujące, jeśli masz skargę dotyczącą naszych produktów i/lub usług. Chcielibyśmy pomóc i zaoferować pożądane rozwiązanie. Możesz wysłać wiadomość na adres: info@waterfilterexpert.nl

Nasi pracownicy z działu reklamacji rozpatrzą skargę i postarają się rozwiązać ją w sposób satysfakcjonujący dla wszystkich. Po otrzymaniu skargi otrzymasz od nas potwierdzenie. Odpowiemy na Twoją skargę w ciągu 14 dni od jej otrzymania, jeśli potrwa to dłużej, powiadomimy Cię o tym.

Jeśli nie będzie to dla Ciebie satysfakcjonujące, zawsze możesz skontaktować się z działem mediacji Stichting Webshop Keurmerk, którego jesteśmy członkiem. Od 15 lutego 2016 r. konsumenci w UE mogą również składać skargi za pośrednictwem platformy ODR Komisji Europejskiej. Platformę ODR można znaleźć pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguageWanneer. Jeśli skarga nie jest jeszcze rozpatrywana w innym miejscu, można ją złożyć za pośrednictwem platformy Unii Europejskiej.